Selasa, 10 November 2015

Pemulihan Naturopathic - Membantu Anda Untuk Merawat Penyakit Anda

Pemulihan Naturopathic - Membantu Anda Untuk Merawat Penyakit Anda

Ada beberapa sebab untuk individu jatuh sakit hari ini dan sebab-sebab utama ialah pencemaran dan tekanan. Ramai di antara kita biasanya pergi ke doktor dengan segera dan doktor akan mencadangkan agar anda mengambil ubat-ubatan untuk menyembuhkan gejala dan tanda-tanda penyakit anda. Apa yang kita tidak tahu adalah bahawa ubat-ubatan ini pergi ke organ-organ penting dalam badan kita dan mereka mempunyai kesan sampingan kepada organ-organ penting. Akhirnya, kesan sampingan ini akan menunjukkan dan anda tidak akan menyedari bahawa tanda-tanda dan gejala-gejala sebenarnya dari ubat yang anda mengambil masa lama dahulu. Kini, ia adalah masa yang sesuai untuk bertukar kepada ubat naturopathic, sebelum terlambat.

Kini, apa yang adalah ubat naturopathic dan bagaimana ia boleh menyembuhkan penyakit kita?

Pernahkah anda bertanya diri sendiri mengapa nenek moyang kita hidup lebih dalam zaman apabila dadah sintetik tidak berlaku lagi? Adakah anda pernah mempersoalkan diri mengapa? Nah, itu berlaku kerana cara mereka mengubati diri daripada penyakit adalah hanya sekitar mereka - sifat. Ubat naturopathic bukan sahaja ubat yang sama dengan apa yang doktor biasa anda memberikan anda apabila anda sakit. Ini adalah satu cara hidup, cara disiplin multi penyembuhan diri anda dan menghilangkan penyakit anda.

Seperti saya katakan, pelbagai disiplin dan terdapat banyak cara untuk merawat penyakit. Walau bagaimanapun, terdapat juga kebimbangan dan soalan-soalan yang anda perlu bertanya kepada diri sendiri. Kerana kita akan menggunakan sumber-sumber alam semula jadi dalam penyembuhan, anda perlu untuk mengetahui sama ada anda mempunyai alahan terhadap sesetengah makanan atau benda yang terdapat dalam alam semula jadi, seperti debunga mungkin. Genetik anda juga perlu dipertimbangkan supaya menyelidik latar belakang anda dan mengambil perhatian terhadap komen maklumat layak atau yang berkaitan.

Juga, kita mesti ingat bahawa ubat naturopathic bukan ubat yang anda hanya boleh digunakan apabila anda sakit, anda mengekalkannya dan menggabungkan kepada gaya hidup anda supaya tidak hanya merawat penyakit anda, tetapi untuk menjaga penyakit di teluk juga. Ubat-ubatan ini kebanyakannya memberi kesan gaya hidup anda dan diet, seperti minum air tulen, dan mendedahkan diri anda kepada cahaya matahari dan terlibat dalam aktiviti fizikal sihat.

Ubat naturopathic termasuk penggunaan perubatan alternatif, ubat-ubat herba, homeopati, mengurut dan juga akupunktur dan banyak lagi. Ubat-ubatan ini boleh digunakan pada satu masa dalam penyembuhan penyakit anda, tetapi ia juga boleh digunakan bersama dalam kombinasi yang berbeza, mengikut apa yang sesuai dengan anda yang terbaik dan apa yang lebih sesuai.

Tony Daniel adalah Pengarah Capalaba Kesihatan Semulajadi. Beliau telah meletakkan bersama satu pasukan profesional penjagaan kesihatan semula jadi yang mengamalkan, naturopati, homeopati, penyembuhan tenaga, reiki dan kaedah lain dengan tujuan untuk menyediakan holistik, penyelesaian kesihatan semulajadi berpatutan. Capalaba Natural Health menyediakan pelbagai perkhidmatan dan ujian, kerana mereka memahami bahawa hanya merawat gejala-gejala tidak adalah penyelesaian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar