Selasa, 10 November 2015

Menggunakan Penala Angel dan Crystal Tuning Fork

Menggunakan Penala Angel dan Crystal Tuning Fork

Tuners Angel adalah salah satu daripada orang-orang set yang boleh menjadi sedikit misteri kerana tidak seperti garpu lain, Penala Angel kelihatan untuk berhubung dengan gerak hati dan mengetahui. Apa yang saya maksudkan ialah apabila saya menggunakan Penala Angel, saya tahu mereka bekerja tetapi ia bukan tempatan.

Apabila saya mendengar garpu ini, saya dapat merasakan nada, terutamanya dalam tengkorak hampir seperti kebuk gema di mana nada terus lama selepas saya berhenti menoreh garpu. Ramai orang komen bahawa mereka berasa berhubung dengan alam malaikat atau lebih tinggi menggunakan ini garpu penalaan.

Tuners Angel terdiri daripada 3 garpu, 4225Hz, 4160Hz dan 4096Hz. Mereka adalah frekuensi yang sangat tinggi berbanding set lain. Pegang 2 garpu di sebelah tangan dan ke-3 di tangan yang lain, ketik kemudian memindahkan mereka secara perlahan-lahan di sekitar dan di atas kepala. Anda tidak perlu mengetik kuat. Malah, terlalu kuat akan mengganggu kepada seseorang tidak bersedia atau bersedia. Pasti tidak memanfaatkan mereka dengan telinga seseorang.

The Crystal Tuner

The 4096Hz, yang dikenali sebagai Crystal Tuner, boleh digunakan dengan sendirinya. The Crystal Tuner apabila digunakan dengan kristal kuarza jelas tunggal menegaskan adalah salah satu garpu penalaan paling berkuasa. Apabila anda menunjukkan kristal di lokasi tertentu pada badan kemudian ketik garpu penalaan terhadap kristal, getaran dikuatkan kerana ia melalui kristal. Hasilnya ialah rasuk fokus tenaga.

Dalam kes anda tertanya-tanya, saya telah mencuba menggunakan kuarza dan berwarna kulit limau kristal ros tetapi ia tidak merasakan yang sama. Saya menggunakan garpu penalaan ini dengan orang-orang yang mempunyai tumor, prosedur pembedahan atau sakit di kawasan setempat (buah pinggang, sendi dan lain-lain). Untuk kegunaan umum, cuba menunjuk kristal di bahagian bawah kaki, bahagian atas kepala atau di dahi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar