Selasa, 10 November 2015

Memperkukuhkan Sistem Imun Anda dan Menyelesaikan Anda Melalui Reflexology

Memperkukuhkan Sistem Imun Anda dan Menyelesaikan Anda Melalui Reflexology

Sistem imun yang lebih kukuh

Sama seperti tekanan rosak sistem imun anda, bersantai menguatkan ia. Sesi Reflexology menenangkan amat santai dan mendalam menenangkan sistem saraf anda, membantu sistem imun anda untuk menghindari penyakit.

Ramai guru-guru dan ibu bapa yang pelanggan saya memberitahu saya bahawa mereka dan anak-anak mereka kurang terdedah kepada menangkap selesema semasa musim selesema. Walaupun dengan semua batuk dan bersin anak-anak membawa pulang dari sekolah, pelanggan saya melaporkan rintangan yang lebih besar untuk bug mereka terdedah kepada. Refleksologi pun yang boleh membantu dalam mengukuhkan pertahanan imunologi, jadi pelanggan saya menangkap kurang selsema.

Makan Terlalu Well Lebih Cuti?

Statistik menunjukkan bahawa ramai orang yang mendapat purata £ 4-8 dari Kesyukuran untuk Tahun Baru.

Berikut adalah cadangan untuk Tahun Baru anda: untuk memupuk diri, mengambil kaki anda, bukan garpu apabila anda terdorong untuk makan terlalu banyak. Tekanan memainkan peranan yang besar dalam makan berlebihan dan berat badan, dan Refleksologi direka untuk melegakan tekanan dan juga untuk membantu kira-kira dan menguatkan kamu. Kaki sebenarnya mengandungi Peta seluruh badan anda, dengan setiap kaki mempunyai lebih daripada 7000 saraf dan kawasan refleks yang sesuai dengan setiap organ, kelenjar dan bahagian badan.

Refleksologi juga memberikan sentuhan kasih sayang supaya anda berasa disayangi, dan harga diri anda mendapat boost.Thinking yang positif dan melihat diri anda mengurangkan dan tona juga menyumbang kepada hasil yang hebat. Pemakanan yang baik melegakan ketagihan dan menggantikan lemak dengan otot tanpa lemak. Bekerja dengan Reflexologist untuk membantu menyokong keperluan individu anda adalah ideal.

Azam Tahun Baru Adakah Setelah Kami

Tahun Baru membawa bersamanya peluang besar untuk mengubah sesuatu dalam hidup anda kepada yang lebih baik. Resolusi Tahun Baru biasanya melibatkan mengambil langkah-langkah positif seperti mengurangkan berat badan, berhenti merokok, mencari rakan kongsi yang sesuai atau hanya menjadi lebih bagus untuk bahawa jiran yang banyak cakap. Kunci kepada kejayaan anda adalah dalam mengekalkan azam baru anda.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar