Selasa, 10 November 2015

Pantas dan Mudah Cara Untuk Sememangnya Mencegah dan Merawat Selsema, Selesema dan Resdung

Pantas dan Mudah Cara Untuk Sememangnya Mencegah dan Merawat Selsema, Selesema dan Resdung

Apabila masa selesema tiba, kami dikepung dengan tekanan sama ada atau tidak untuk mendapatkan ditembak selesema. Jika anda mendapati diri anda tertanya-tanya jika terdapat mana-mana alternatif yang sebenar di luar sana, maka artikel ini adalah untuk anda.

Vaksin homeopati adalah alternatif yang menarik dan amat berkesan untuk vaksin konvensional. Menurut Dr Ishak Golden (Ketua Sekolah Perubatan Holistik di Australia), vaksinasi homeopati mempunyai sejarah + kadar kejayaan 90%.

Vaksin homeopati biasanya diambil sublingually (bawah lidah) atau di dalam air, dan dos yang mengandungi sejumlah dicairkan belum Potensi daripada vaksin atau ubat. Ini membolehkan anda untuk mengasimilasikan ubat tanpa kejutan atau kesan sampingan. Ia mencetuskan mekanisme pertahanan semula jadi badan anda yang mula mengeluarkan antibodi yang seterusnya akan memerangi virus selesema yang sebenar.

Perlu diingat bahawa tidak ada sistem satu vaksin boleh memberikan jaminan 100% perlindungan - gaya hidup dan kecenderungan memberi kesan itu.

Jika pada bila-bila masa anda berada ragu ke atas apa pilihan untuk membuat, semua penyelidikan anda boleh mencari di vaksin tetap dan alternatif semula jadi, kemudian pergi dengan naluri anda - fikiran anda mempunyai pengaruh yang kuat ke atas kesihatan anda - pada akhirnya anda harus melakukan apa yang bergema dengan anda.

Apa Untuk Ambil Untuk Mencegah Flu ini:

1) Influenzinum, vaksin selesema homeopati, biasanya ditetapkan oleh pakar perubatan homeopati semasa musim selesema. Dos yang disesuaikan untuk anda berdasarkan kepada perlembagaan anda dan sama ada atau tidak anda anda terdedah kepada menangkap selesema dan selesema. Lihat homeopati untuk dosed atau menggunakan Homeocoksinum atau Oscillococcinum sebagai langkah berjaga-jaga

2) Ambil 2000 mg Vitamin C kapsul setiap hari (untuk orang dewasa). Ini akan meningkatkan sistem imun anda. Vitamin C telah terbukti sebagai seorang pejuang virus yang kuat. Kanak-kanak boleh mengambil 500 mg Vitamin C setiap hari, terutama semasa musim selesema.

3) Ambil 2,000 IU vitamin D setiap hari untuk orang dewasa dan 400 IU setiap hari untuk kanak-kanak, terutamanya jika anda tinggal di kawasan yang cenderung untuk mendapat kurang cahaya matahari pada bulan-bulan musim sejuk. Asia Selatan khususnya mempunyai tahap melanin lebih yang menghadkan keupayaan badan untuk menghasilkan Vitamin D3.

4) Minum 2-3 liter air kosong tersebar di siang hari dan tambahkan secubit garam laut untuk makan. Ini akan membantu nipis dan mengusir lendir dan mengurangkan kesesakan sinus serta integriti pengimbang sel untuk memastikan sistem anda sihat setiap hari. Jika anda tidak minum jumlah ini disyorkan sudah, maka meningkatkan pengambilan harian anda air minuman dengan perlahan-lahan sehingga buah pinggang anda mempunyai peluang untuk mengejar mereka. Juga, tidak pernah minum seliter atau lebih air pada satu masa. Kopi dan alkohol dehydrating, jadi menikmati secara sederhana dan hidrat selepas itu!

5) Ambil multivitamin setiap hari (kanak-kanak dan orang dewasa).

6) Pastikan anda mendapat sekurang-kurangnya 8 jam tidur setiap malam.

7) Melakukan yang terbaik untuk menjaga waktu kerja anda (termasuk komputer, blackberry dan iPhone masa) terhad kepada keseimbangan kerja dan kehidupan yang sihat.

Apa yang perlu dilakukan jika Anda mendapat flu:

Terdapat dua over-the-kaunter kit homeopati yang terbaik untuk mengekalkan kesihatan kit rumah anda: Homeocoksinum atau Oscillococcinum. Mereka yang baik untuk kedua-dua orang dewasa dan kanak-kanak. Ia sepadan dengan tanda-tanda selesema umum: sakit, demam, sakit kepala, kekejangan, demam, batuk, hidung berair dan kesesakan. Ubat-ubatan ini telah terbukti untuk mengurangkan selesema pendek dan mengurangkan tahap simptom jika diambil dalam tempoh 48 jam pertama gejala.

1) Homeocoksinumor Oscillococcinum. Dos: Kandungan 1/2 tiub di bawah lidah, kemudian mengulangi dua hingga tiga kali, 8 jam selain (supaya 1,5-2 tiub yang perlu diambil dalam jumlah). Ulangi pada hari berikutnya.

2) Bagi kanak-kanak dengan gejala hidung semasa selesema, menggunakan semburan hidung yang mengandungi air laut semula jadi, seperti HydraSense kabus. Satu kajian 2008 di Republik Czech menunjukkan peningkatan yang ketara dalam gejala hidung selesema untuk kanak-kanak menggunakan apa-apa semburan.

3) Ambil 1000 mg Vitamin C setiap jam bangun untuk 2 hari pertama (atau sehingga usus longgar berpengalaman), kemudian beransur-ansur menghentikan turun kepada 3.000 mg setiap hari sehingga akhir April. Selepas April, bercerai susu kembali ke bawah kepada 2,000 mg sehari dan mengekalkan pada dos ini.

4) Ambil banyak cecair. Elakkan apa-apa dengan gula, walaupun buah-buahan dan air panas + madu + limau adalah baik.

5) Teh Halia adalah sangat baik untuk meningkatkan sistem imun anda. Chop satu atau dua inci halia segar dan panaskan pada tinggi dalam periuk penuh dengan air. Setelah mendidih, biarkan ia reneh selama 10-15 minit, maka ketegangan dan minum adalah atau dengan madu. Awas: Ia pedas!

Homeopati berfungsi dengan indah jika anda telah dijangkiti selesema. Terdapat banyak ubat-ubatan yang berkesan seperti Gelsemium untuk selesema klasik apabila perubahan cuaca. Walau bagaimanapun kerana kebanyakan orang mempunyai gejala yang sedikit berbeza selain daripada tanda-tanda umum, untuk hasil yang terbaik ia disyorkan untuk melihat homeopati klasik yang akan menetapkan ubat berdasarkan simptom gambar penuh anda. Juga, terus rawatan homeopati akan meningkatkan pertahanan anda secara semula jadi, yang membawa kepada kecenderungan kurang dan sistem secara keseluruhan sihat selama ini.

Di mana untuk mencari vaksin selesema homeopati:

Kebanyakan pakar homeopati menawarkan vaksin selesema (bersama-sama dengan perjalanan dan penyakit zaman kanak-kanak vaksin). Carilah homeopati klasik di kawasan anda dan mempertimbangkan merawat keluarga anda setiap tahun. Homeokoksinum dan Oscillococcsinum boleh dipesan dalam talian atau diambil di kedai-kedai kesihatan yang paling.

Sinusitis (Jangkitan Sinus dan Keradangan):

Ia adalah perkara biasa untuk penghidap resdung mengalami resdung kesesakan, keradangan dan jangkitan bersama-sama dengan gejala selesema dan selesema. Mereka juga boleh dicetuskan oleh alahan dan jangkitan boleh sama ada virus, bakteria atau, lebih biasa seperti yang dilaporkan oleh Klinik Mayo, kulat.

Beberapa tips untuk menjaga sinus anda jelas:

1) Ikuti langkah-langkah untuk mencegah selesema di atas.

2) Pada tanda pertama kesesakan, menggunakan periuk neti, Grossan sinus irrigator, Sinupulse irrigator atau siram masin seperti hydraSense atau Neilmed untuk mengairi lubang hidung anda. Mereka sangat berkesan apabila digunakan dengan segera.

Sebagai gejala sinus biasanya kronik dan datang semula berulang kali, homeopati yang boleh bekerja dengan anda untuk merawat apa-apa syarat asas. Jika anda tidak dapat untuk mencari homeopati di kawasan anda, gunakan tips saya di atas dan melawat laman web saya untuk lebih banyak idea.

Untuk kesihatan anda,
Priya Davies

Tidak ada komentar:

Posting Komentar