Selasa, 10 November 2015

Burung Cherry - Cari Ciri-ciri penyembuhan Loji (Bahagian 2)

Burung Cherry - Cari Ciri-ciri penyembuhan Loji (Bahagian 2)

Artikel ini berkaitan dengan sifat-sifat penyembuhan burung ceri. Di samping itu, ia menerangkan garis panduan berguna mengenai cara untuk menggunakan kilang ketika berhadapan dengan pelbagai masalah kesihatan.

Tanamkan 20 gram daun dengan segelas air untuk menyediakan infusi atau merebus. Minum satu keempat segelas infusi 3-4 kali sehari sebagai ubat perspiratory dan anti-reumatik. Penyerapan diperbuat daripada daun burung ceri digunakan untuk merawat cirit-birit pada kanak-kanak. Infusi boleh digunakan secara luaran, dan juga, untuk merawat furunculosis dan bilas mulut anda dalam kes rongga mulut radang.
Satu ekstrak perubatan daun dalam larutan alkohol boleh digunakan untuk menggosok kawasan yang tidak baik untuk melegakan kesakitan yang disebabkan oleh penyakit sendi dan gout.
The ramuan yang diperbuat daripada kulit kayu dan daun digunakan sebagai perspiratory dan ubat anti-reumatik. Di samping itu, ia terbukti untuk mengurangkan suhu badan anda. Dalam usaha untuk membuat merebus, tanamkan 10 gram kulit kayu burung ceri dengan segelas air. Anda perlu mengambil satu sudu atau sudu teh merebus 3 kali sehari. The ramuan yang diperbuat daripada kulit kayu adalah bertujuan untuk kegunaan luaran, serta, sebagai racun serangga untuk menghilangkan kutu, kutu, lalat dan bug.
Burung ceri buah-buahan dan ubat-ubat lain yang dibuat daripada tumbuhan tidak digalakkan untuk wanita mengandung. Burung ceri bunga, daun dan kulit kayu mengandungi beracun glycoside amgdalin. Oleh itu, adalah sangat penting bagi herba ini menjadi betul bersedia. Selain itu, anda tegas harus mematuhi dos yang dinyatakan. Apabila amgdalin berpecah sehingga, ia membebaskan asid prussic beracun.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar