Selasa, 10 November 2015

Melegakan Sakit Badan Dengan Yoga: Penyelesaian Terbaik Setakat Ini

Melegakan Sakit Badan Dengan Yoga: Penyelesaian Terbaik Setakat Ini

Adakah anda mempunyai leher dan bahu sakit kronik kerana menyelam kerap anda? Tidak bercadang untuk berhenti menyelam lagi untuk kini terdapat yoga untuk anda!

Kesakitan tendon cuff alat pemutar adalah penyebab biasa sakit bahu. Sakit bahu kronik juga boleh membuat anda terjaga sepanjang malam. Walau bagaimanapun, kajian telah membuktikan bahawa yoga adalah penyelesaian yang berkesan untuk kesakitan yang berterusan di bahu, termasuk belakang dan leher anda. Walaupun lama dahulu, yoga adalah ubat alternatif yang diiktiraf di seluruh dunia.

Sesungguhnya, yoga adalah salah satu daripada latihan rutin tetapi ia menawarkan lebih banyak berbanding dengan asas regangan dan badan latihan. Yoga boleh meningkatkan kekuatan pada bahagian tubuh badan anda yang khusus ditekankan semasa menyelam. Mengamalkan yoga secara teratur memberikan anda kekuatan, fleksibiliti, dan daya tahan yang asasi dalam program yang paling terapeutik.

Pelbagai pose yoga boleh didapati untuk meredakan ketegangan, meningkatkan kekuatan, dan memperbaiki kedudukan di bahagian belakang dan bahu. Adalah lebih baik bagi orang-orang yang mengalami sakit belakang yang lebih rendah. Walaupun dengan hanya dua sesi yoga, ia pasti akan membantu masalah postur anda. Penyeliaan pengajar yoga adalah dinasihatkan walaupun.

Teknik Alexander adalah sangat baik bagi orang-orang yang mempunyai masalah postur, belakang kronik dan sakit leher. Persembahan artis dan individu sporty juga boleh memilih untuk menggunakan jenis ini teknik.

Yang terdapat di pasaran adalah Relief dari leher & bahu Sakit video, yang merupakan panduan untuk meningkatkan kedudukan anda dengan arahan 60 minit yang komprehensif dan 22 minit amalan berpandu. Menampilkan Lillah Schwartz, video pengajaran akan menyediakan anda dengan panduan pelaksanaan yang selamat dan berkesan pose yoga.

Kebaikan yoga, yang dicadangkan oleh pelbagai kajian baru-baru ini, termasuk pengurangan tekanan, sakit belakang semasa mengandung dan sakit kronik, bersantai ditingkatkan, keseimbangan meningkat di kalangan wanita yang lebih tua, fungsi pernafasan yang dipertingkatkan, dan postur yang lebih baik, spasticity dan mengurangkan keresahan di kalangan mereka yang mempunyai masalah pembelajaran .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar