Selasa, 10 November 2015

Dit Da Jow - The pelulut misteri

Dit Da Jow - The pelulut misteri

Kebanyakan orang tidak pernah mendengar tentang Dit Da Jow atau boleh menyebut ia. Tetapi ia telah wujud selama lebih seribu tahun di China, penyembuhan orang sakit dan lebam. Ia adalah, campuran herba umumnya 14, herba ini digabungkan bersama-sama dan direndam di dalam alkohol sebaik-baiknya Vodka percaya atau tidak, untuk beberapa bulan atau tahun.

Pelulut ini digunakan untuk mana-mana kawasan yang cedera atau lebam dan entah bagaimana menyembuhkan kawasan tersebut dan menjadikan lebam hilang dengan cepat. Ini telah ditemui oleh pakar herba Shaolin Monk untuk membantu menyembuhkan kecederaan akibat latihan atau pertempuran. Anda boleh memesan Dit Da Jow talian sudah dibuat, tetapi ia adalah yang terbaik untuk memerintahkan dalam bentuk kit dan membuat sendiri. Jika anda membeli Dit Da Jow telah dibuat, pastikan ia dibungkus di dalam bekas kaca. Authentic Dit Da Jow dibungkus dalam botol plastik adalah tidak baik kerana ia akan meleleh keluar bahan kimia plastik dari botol dan membuat tidak bernilai Dit Da Jow, dan mungkin berbahaya, sentiasa menggunakan GLASS.

Teori di sebalik Dit Da Jow dan ia adalah kuasa penyembuhan yang menakjubkan adalah berdasarkan TCM (Traditional Chinese Medicine). Apabila seseorang mengalami kecederaan yang, Qi disekat dan darah tidak boleh melakukan perjalanan dengan betul melalui kawasan yang cedera, maka kesakitan dan apa yang mereka panggil genangan darah. Dit Da Jow membuka aliran darah dan Qi untuk menggalakkan penyembuhan, serta beberapa herba dalam formula mengambil kesakitan dan ketidakselesaan. Saya telah melihat ia mengambil lebam jauh dalam masa kurang daripada satu hari, hanya barangan yang menakjubkan. Ini juga sangat baik untuk orang-orang yang meremukkan mudah, selain penyembuhan lebam ia menguatkan saluran darah asas supaya anda tidak meremukkan semudah masa akan datang. Jika anda melatih dalam mana-mana sukan kenalan atau hanya meremukkan sepanjang masa ini untuk anda.

Cara terbaik untuk menggunakan Dit Da Jow jika anda latihan dalam seni mempertahankan diri adalah untuk memohon beberapa ke kawasan badan yang akan membuat hubungan, katakanlah jika anda menumbuk beg atau makawari memohon beberapa ke tangan anda sebelum latihan seperti 20 hingga 30 minit, kemudian memohon beberapa lagi selepas latihan, hanya cukup untuk mengisi tapak tangan hendaklah mencukupi. Jika anda sedang menendang beg kemudian memohon beberapa untuk tulang kering anda dan memohon mencukupi untuk menampung, kawasan sentuhan.

Untuk orang yang setiap hari yang lebam dengan mudah memohon dua kali pagi hari dan malam di kawasan-kawasan yang anda perlukan. Saya mendapati ia adalah yang terbaik untuk memohon dan biarkan udara kering dan bukannya mengelap dengan kain, ini akan membolehkan lebih banyak daripada Dit Da Jow untuk menembusi kulit dan membantu proses penyembuhan.

Satu lagi helah untuk membuat yang sangat kuat Dit Da Jow adalah untuk menyimpan balang kaca anda di tempat yang sejuk gelap daripada cahaya matahari, sinar matahari akan melemahkan pelulut ketara, jadi dalam kabinet atau pantri atau almari tempat yang paling sesuai. Ia juga penting untuk menggoncang balang beberapa kali seminggu supaya herba tidak tinggal menetap di bahagian bawah. Beratus-ratus tahun yang lalu periuk tanah liat telah digunakan dan ia dikuburkan di dalam tanah selama beberapa bulan dan dalam beberapa kes selama lebih setahun sebelum ia ditemui dan digunakan. Semakin lama herba duduk semakin kuat ia menjadi, kembali pada masa itu mereka menggunakan wain beras, sejak vodka tidak boleh didapati begitu duduk untuk tempoh masa yang lebih panjang yang berfaedah.

Dalam Seni mempertahankan diri, gaya seperti Wing Chun Kung Fu di mana terdapat banyak hubungan pelulut ini digunakan secara meluas. Cuba untuk diri sendiri dan lihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar