Selasa, 10 November 2015

Cara Berhenti Serangan Kebimbangan Tips - Tips untuk Dapatkan Tekanan Rid Segera

Cara Berhenti Serangan Kebimbangan Tips - Tips untuk Dapatkan Tekanan Rid Segera

Jadi, anda ingin tahu bagaimana untuk menghentikan serangan kecemasan segera tetapi tidak menemui sebarang maklumat yang baik lagi. Jika demikian maka terus membaca artikel ini kerana saya akan berkongsi beberapa langkah yang boleh anda gunakan untuk menenangkan diri anda ke bawah dan mencari kedamaian.

Untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan serangan kebimbangan anda perlu belajar bagaimana untuk mengawal pernafasan anda. Saya tahu bahawa anda telah mendengar ini tidak penting tetapi hyperventilating tidak akan membantu anda bertenang. Oleh itu, apabila anda mempunyai kebimbangan, secara sedar memberitahu diri sendiri untuk bernafas masuk dan keluar. Inilah sebabnya mengapa banyak doktor menyarankan amalan pernafasan selamat. Juga, jika anda berada di khalayak ramai dan mempunyai serangan kebimbangan seseorang mungkin mempunyai anda bernafas ke dalam beg kertas. Walaupun ia mungkin bekerja anda akan mahu belajar bagaimana untuk mengawal pernafasan anda sendiri dengan mengamalkan teknik bernafas dua kali sehari.

Meditasi adalah cara yang baik untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan serangan kebimbangan. Tetapi sudah tentu anda perlu juga diamalkan dengan kaedah ini relaksasi sebelum anda mempunyai serangan panik. Aku lebih mengetahui bagaimana keras ia boleh memberi tumpuan kepada menenangkan semasa melalui serangan panik.

Satu lagi cara yang baik untuk mengetahui bagaimana untuk menghentikan serangan panik adalah untuk mengetahui apa yang akan menetapkan anda di luar. Jika anda mempunyai fobia tertentu menjauhkan diri daripadanya, jika anda mendapati diri anda mendapat terlalu menekankan memberitahu bos anda atau sesiapa yang berdekatan dengan anda bahawa anda perlu untuk berehat. Apabila anda tahu apa yang mencetuskan mendapatkan anda pergi, anda boleh terus mula menggunakan teknik menenangkan.

Pastikan anda dari segi perubatan bersedia untuk serangan panik juga. Apabila anda meninggalkan rumah anda, mengambil satu senarai kenalan kecemasan dengan anda; memastikan bahawa doktor anda adalah antara senarai ini. Ia hanya lebih baik untuk selamat daripada maaf, kerana jika anda rasa serangan panik datang di atas anda boleh mendail bilangan mempunyai orang lain membantu anda jika anda tidak mampu.

Mengetahui bagaimana untuk menghentikan serangan kebimbangan adalah tidak seperti yang rumit kerana ia mungkin kelihatan. Anda hanya perlu bersedia sepenuhnya untuk "jika ia berlaku". Pastikan untuk menyimpan ubat anda dengan anda sama ada jika ia adalah pil doktor memberi anda atau jika anda mempunyai lebih semula jadi (naturopath ditetapkan) cara untuk menangani tekanan anda.

Jadi sekarang anda tahu bagaimana untuk menghentikan serangan kebimbangan dengan cepat dengan menjadi bersedia sepenuhnya untuk "bagaimana jika" dan dengan mengamalkan teknik menenangkan.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar