Selasa, 10 November 2015

Menghilangkan berpeluh Palms untuk Baik

Menghilangkan berpeluh Palms untuk Baik

Ia mengenai masa bahawa sesuatu perlu dilakukan untuk akhirnya akan menyingkirkan mereka tapak tangan berpeluh. Sejak bila pula anda mendapatkan mereka juga? Ia mungkin sejauh yang anda boleh ingat. Malah kanak-kanak boleh berpeluh melalui tapak tangan mereka walaupun mungkin tidak sekerap orang tua. Kenapa begitu? Ini kerana tapak tangan kami mempunyai kelenjar peluh di dalamnya. Dalam keadaan cemas, kelenjar ini mengeluarkan peluh. Tidak tahu mengapa sifat mencipta kita cara ini tetapi perlu ada sebab mengapa. Ia mungkin mekanisme pertahanan macam yang sepatutnya dapat membantu kita terlepas dari keadaan yang berbahaya. Apapun alasan alam semula jadi adalah, tapak tangan berpeluh lebih malu dan menyebabkan kesulitan daripada yang lain dan menghapuskan keadaan ini adalah apa yang kebanyakan penghidap hiperhidrosis palmar ingin lebih daripada yang mempunyai mekanisme pertahanan untuk ganti.

Orang-orang tempat pertama akan mencari rawatan adalah sama ada dalam talian atau melalui rakan yang kebetulan menjadi seorang doktor, jika hajatnya tidak sudah doktor dirinya. Adakah mempunyai tapak tangan berpeluh menjejaskan prestasi kami di tempat kerja? Ya, ia tidak. Bilakah kali terakhir anda ditaip pada komputer riba anda tanpa pernah sedar tangan anda berpeluh banyak dari panas ia mengeluarkan? Ia adalah sukar dan berpeluh yang tidak memberi kesan kepada kekunci pada komputer riba anda terutama apabila anda tidak membersihkannya selalu. Ia hanya tidak bersih ketika tidak diperlukan tetapi anda tidak pernah mahu untuk mendapatkannya kotor untuk memulakan. Jangan hanya membersihkan keyboard, menghilangkan punca yang hiperhidrosis palmar.

Anda mempunyai beberapa pilihan kerana tidak banyak bercakap mengenai ini tidak membimbangkan, namun menjengkelkan, keadaan. Anda boleh mendapatkan rawatan perubatan atau anda boleh cuba penyelesaian yang ditawarkan oleh Online yang bersumpah mereka tidak perlu lagi ambil masalah mereka tanpa sebarang pembedahan atau bahan kimia yang terlibat. Sebaik-baiknya, penyelesaian semula jadi yang memerlukan campur tangan perubatan kecil adalah apa yang kebanyakan orang lebih suka tetapi kemudian anda perlu mereka yang ingin tinggal di sebelah selamat dan hanya berunding dengan pengamal perubatan.

Apabila mereka berbuat demikian, mereka diberi tiga pilihan yang antiperspirants, Botox, dan pembedahan. Pembedahan adalah yang paling disyorkan walaupun prosedur ini telah berjaya dilakukan ke atas beberapa orang yang kes-kes yang mungkin sangat melampau. Prosedur ini bagaimanapun tidak menjamin tiada kesan sampingan kerana saraf dipotong daripada kelenjar peluh pada tapak tangan, peluh dikumuhkan di tempat lain. Ini bermakna peluh hanya akan keluar di tempat lain dan kadang-kadang di tempat yang paling mungkin seperti mungkin sekitar tangan atau di muka. Itu hanya dahsyat jadi adakah ini bermakna rawatan lain akan menghasilkan keputusan yang sama? Jawapannya tidak sama sekali. Antiperspirants tidak membuat apa-apa perubahan yang kekal pada badan anda untuk sebab-sebab yang jelas kerana mereka adalah topikal. Botox hanya mempunyai kesan sementara belum berlangsung lebih lama daripada antiperspirants. Yang jenis penyelesaian yang anda lebih suka?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar