Selasa, 10 November 2015

Biomat: Melegakan Sakit jalan Moden

Biomat: Melegakan Sakit jalan Moden

Gaya hidup zaman moden adalah penuh dengan semua jenis tekanan dan ketegangan. Kami sentiasa kaki kita cuba untuk membuat hidup yang baik dan bersaing dengan tugas-tugas setiap hari dan kerja-kerja. Hasilnya, kita tanah dengan pelbagai penyakit-penyakit yang cenderung untuk mengganggu kerja harian kita dan juga mengancam kewujudan kita dalam beberapa kes. Pencemaran yang berlebihan dan tekanan boleh membawa kepada pH berasid dalam badan, yang boleh menyebabkan banyak penyakit juga. Mungkin, itulah sebabnya, yang Biomats Amethyst telah dicipta, untuk menangani kesan-kesan bahaya gaya hidup zaman moden.

Ini biomats menggunakan kesan penyembuhan kristal amethyst, ion negatif dan sinaran infra merah untuk menyembuhkan seseorang pada, rohani, dan tahap mental fizikal. Ia juga membantu dalam menghapuskan semua jenis tenaga dan tersumbat lain, yang membolehkan tenaga kehidupan mengalir melalui badan tanpa sebarang gangguan. Apabila tersumbat dibersihkan, maka proses penyembuhan badan mengambil alih dan ia mendapat semula keseimbangan yang hilang.

Biomat menyerupai sauna rumah dari segi keselesaan, anda akan mengalami. Far Infra sinar merah sampai ke ceruk dalam kulit selain memanaskan lapisan atas. Amethyst di dalam Biomat akan dapat membantu dalam menenangkan otot-otot dan tisu-tisu anda di samping menghapuskan semua jenis toksin dari badan anda. Kristal amethyst juga meningkatkan keupayaan penembusan sinaran merah jauh infra setakat cukup.

Banyak kali, kita cenderung untuk mencederakan diri kita dalam perjalanan setiap hari kehidupan kita dan tidak menyedarinya. Kecederaan ini cenderung untuk menjadi menyakitkan dengan peredaran masa. Dalam kes seperti ini, ion negatif di dalam Biomat boleh membantu dalam penyembuhan pelbagai jenis kecederaan yang dialami oleh tisu lembut di dalam badan. Mereka juga membantu dalam meningkatkan bekalan oksigen ke semua kawasan-kawasan untuk memudahkan penyembuhan lebih cepat dan pemulihan.

The biomats sedang semakin digunakan oleh syarikat-syarikat terkenal seperti Microsoft dan Boeing untuk membantu pekerja mereka untuk melepaskan dan menyembuhkan masalah tekanan berkaitan mereka. Mereka juga telah menjadi sebahagian spa. Akupuntur, kiropraktor dan pakar fisioterapi semakin menggunakan biomats ini untuk memberikan bantuan segera kepada pelanggan mereka.

Untuk mendapatkan manfaat biomats ini, semua yang anda perlu lakukan adalah untuk tidur di atas mereka untuk sekurang-kurangnya 25 minit. Mereka akan membuat sakit anda hilang dan meninggalkan anda nafas baru dan bersemangat untuk pergi!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar