Selasa, 10 November 2015

Mengapa Pemulihan semula jadi tidak diambil serius oleh sesetengah orang

Mengapa Pemulihan semula jadi tidak diambil serius oleh sesetengah orang

Ubat semula jadi telah wujud selama beribu-ribu tahun sebelum apa-apa perniagaan besar adalah sekitar. Namun sepanjang manusia masa telah memutuskan bahawa treaments alternatif tidak berfungsi. Adakah bahawa sifat tidak cukup baik atau adakah ia tidak ada wang boleh dilakukan dengan memberi orang rawatan semula jadi? Ini hanyalah sebahagian daripada sebab mengapa mereka tidak diambil serius oleh sesetengah orang.

Bayangkan sebuah dunia di mana semua orang sangat berpengetahuan tentang tumbuh-tumbuhan, herba dan lain-lain ubat semula jadi yang boleh didapati di mana sahaja. Tidak ada keperluan untuk doktor, tidak perlu menghabiskan beratus-ratus dolar pada ubat-ubatan yang tidak berguna, dan sudah tentu tidak memerlukan hospital. Semuanya salah satu keperluan untuk menjadi baik dan kekal baik adalah dalam jangkauan semua orang.

Mari penginapan ini dalam fikiran anda selama satu minit. Adakah terdapat keperluan untuk lebih separuh daripada syarikat-syarikat yang beroperasi pada hari ini? Adakah anda akan hidup dalam ketakutan setiap saat dalam hidup anda kerana beberapa virus atau kuman yang pada hakikatnya adalah tidak berbahaya? Jika anda tahu apa ubat yang sedia dan bagaimana ia boleh digunakan untuk setiap individu, tidak ada keperluan untuk rasa takut.

Jadi apa yang boleh dilakukan tentang taktik menakut-nakutkan dan penipuan yang berjalan kehidupan ramai mengenai ubat semula jadi? Penyelesaian terbaik kepada semua penipuan dan kejahilan yang mengawal planet ini ialah pendidikan. Lebih banyak anda mendidik diri sendiri tentang tubuh manusia dan bagaimana ia sepatutnya bekerja, kurang bimbang anda akan menjadi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar