Selasa, 10 November 2015

Chiropractic - Kecederaan Kereta Auto Mesti Menilai Spine anda

Chiropractic - Kecederaan Kereta Auto Mesti Menilai Spine anda

Apabila kita mendapatkan dalam kemalangan kebimbangan pertama kami biasanya mendapat kereta keluar dari jalan dan dijaga. Selepas kita bertukar-tukar maklumat yang penting dan penting dalam lesen, pendaftaran dan insurans kami memastikan bahawa kereta kita telah selamat ditarik ke tempat untuk mendapatkan pekerjaan yang perlu dilakukan. Apa yang kita tidak dipertimbangkan ialah bahawa kita perlu kiropraktik - auto penilaian kecederaan kereta dan bantuan untuk badan kita.

Hari kemudian sakit di leher anda mula menyebabkan anda tidak selesa. Kemudian sakit kepala ngeri di antara mata dan anda mendapati diri anda dalam kesakitan. Tidak pasti di mana ia datang daripada anda biasanya tidak berfikir tentang kemalangan baru-baru ini sebagai punca kepada gejala.

Malangnya, apabila ada kemalangan kita lebih mengambil berat mengenai kenderaan kita daripada dalam menjaga diri kita sendiri. Dan kesan apa-apa jenis pada sebarang kelajuan boleh mempengaruhi kita secara fizikal. Tetapi sering kali kelajuan yang lebih rendah kesan orang-orang yang diabaikan. Jika tiada tanda-tanda berlaku merta kami anggap diri kita sihat dan menjalani kehidupan kami.

Kiropraktor faham bahawa kelajuan yang mempunyai banyak kaitan dengan kecederaan. Whiplash sering berlaku pada kelajuan yang lebih perlahan. Kecederaan ini memperlihatkan dirinya apabila terdapat sebat ganas kepala kembali ke depan. Gerakan ini menyebabkan sendi, cakera, tendon dan otot untuk mengetatkan dan membakar menyebabkan pelbagai masalah untuk berurusan dengan.

Selalunya gejala-gejala tidak kelihatan drastik dengan perasaan pening sedikit atau pin dan jarum menyentuh dengan tangan. Atau mungkin ada hanya beberapa sakit di leher dan batang tubuh atas yang seolah-olah seberapa. Namun gejala-gejala ini kecil adalah penting dan ahli tulang tahu yang mereka maksudkan sesuatu yang lebih yang berlaku di dalam badan.

Apabila anda tiba di chiropractor mereka akan bertanya beberapa soalan untuk mendapatkan idea tentang apa yang mereka cari di dengan anda secara fizikal. Mereka ingin tahu bagaimana kemalangan itu berlaku, berapa cepat yang kamu pergi, di mana yang kesan kereta, adakah anda memukul mana-mana barang-barang di dalam kereta, dan adakah anda bersedia diri sebelum kesan? Semua ini memberi mereka asas yang kukuh untuk tahu apa yang mereka hadapi dan bagaimana untuk mendekati rawatan.

X-ray mungkin diperlukan untuk menentukan apa-apa keretakan garis rambut atau anjakan cakera dan untuk menunjukkan lebih baik doktor di mana kecederaan anda berasal. Selepas itu mereka akan membuat keputusan jenis manipulasi, impuls elektrik, dan urutan apa. Chiropractor menggunakan kebanyakannya manipulasi untuk mengurangkan tekanan dan sekatan otot dalam sistem saraf.

Apabila kecederaan auto berlaku kesan, tekanan badan dan perembatan boleh menyebabkan otot untuk mengetatkan dan kemudian membakar. Manipulasi ini akan mengurangkan tahap ini dan memberikan pembasmian gejala manakala mempercepatkan pemulihan bersama-sama. Walau bagaimanapun, adalah penting untuk mendapatkan ke chiropractor cepat selepas kemalangan untuk mengurangkan peluang tisu parut membentuk dan mengehadkan pergerakan dan penyembuhan.

Kemungkinan whiplash kemalangan bergerak perlahan hampir sembilan puluh peratus. Ini bermakna bahawa mendapatkan kiropraktik - penilaian kecederaan kereta auto adalah penting untuk memastikan bahawa kemalangan anda tidak menghantui anda untuk hidup anda. Kereta itu boleh diperbaiki dengan cepat dan kembali di jalan raya dalam masa yang singkat, tetapi kecederaan yang terlepas pandang boleh melanda anda selama-lamanya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar